2013/04/06

április 6.

(vajon miért akarok még mindig minden posztcímet úgy kezdeni, hogy március?)

ma:
  • tizenegyig aludtam
  • torokfájással keltem
  • egész nap szipogtam
  • sütőben sült melegszendvicset reggeliztem
  • elmentem bevásárolni
  • csörögtek a somersbys üvegek a szatyromban (és arra gondoltam, hogy ez vajon az alkoholizmus első jele?)
  • ez a vers is eszembe jutott (a legfelső)
  • megmostam a hajam 
  • hullámos a hajam
  • levettem a polcról a one flew over the cuckoo's nest-et, és odatettem az ágyam mellé
  • sütöttem new york sajttortát
  • a mutatóujjammal nyalogattam ki a tálat
  • sütöttem meggyes muffint (a legfinomabb muffin a világon)
  • megnéztem a csocsó, avagy éljen május 1-jét (és még mindig imádom. az összes koltai filmet meg kell néznem)
  • ettem tegnapi rántott húst tegnapelőtti kukoricás rizzsel
  • megnéztem a legújabb grey's anatomy részt
  • kifestettem a körmömet meggypirosra
  • ettem két szelet sajttortát, a konyhaszekrény előtt állva
  • anyával kiráztam a plédeket a ház előtt
  • sütöttem két tükörtojást
  • serpenyőben sütöttem pirítóst olivaolajon, és olyan volt, mint a julie&julia-ban (és még paradicsomot is ettem hozzá)
  • elkezdtem nézni az ámbár tanár urat
  • hallgatom ezt az albumot
  • tojásszagú az ujjam
  • hányingerem van
  • írok egy dögunalmas blogbejegyzést

ma nem:
  • mentem el a piacra
  • láttam szubkultúrát
  • vadásztam csehszlovák hátizsákra
  • volt meleg a melegszendvicsem
  • vasaltam ki a hajam
  • én mosogattam el (ma sem)
  • ízlett az ebéd
  • sokat olvastam (=gyakorlatilag semennyit)
  • kezdtem el a one flew over the cuckoo's nest-et 
  • olvastam el az előszót (soha nem is fogom)
  • fejeztem be az ámbár tanár urat
  • esett jól a vacsora
  • írtam egy sort sem (most mondjam, hogy még?)
  • szórakoztatom piszkozatfoszlánnyal a nem létező olvasóimat
  • kopognak az esőcseppek az ablakpárkányomon
  • használtam felkiáltó jelet
  • leszek fel hajnali kettőig

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése